Blogger Widgets Chic beauty by marinelli: Review αντηλιακά Avene!

The blue night

Κυριακή, πριν καλά καλά ξημερώσει βρέθηκα μέσα στο δάσος...

I love kimono

Mε ένα πολύ απλό και καθημερινό ντύσιμο μπορείς να μετατρέψεις το style σου σε κάτι...

Rock-Chic Outfit

Μα φυσικά αναφέρομαι στην τελευταία μόδα των zakard κολάν...

Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Review αντηλιακά Avene!



Μαγιό, πετσέτα, παρεό, καπέλο και γυαλιά ηλίου είναι ήδη μέσα στην τσάντα θαλάσσης σου και εσύ πανέτοιμη για την παράλια! Είσαι όμως έτοιμη; αντηλιακό έχεις; αν ναι ποιό; σε καλύπτει; όλες αυτές τις απορίες τις έχω και εγώ σαν γυναίκα που θέλω να εκτίθομαι στο ήλιο αλλά θέλω να προστατεύω το δέρμα μου πολύ καλά από τις ακτινοβολίες του. Έτσι, μια μέρα που έκανα ερευνά για το ποιό αντηλιακό θα επιλέξω φέτος, ήρθε στο σπίτι μου ένα δέμα από την Avene σαν μάννα εξ ουρανού με 5 δειγματάκια αντηλιακών που καλύπτουν όλες τις ανάγκες, για να λύσει όλες μου τις απορίες και για να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από την δοκιμή τους.


Πάμε να τα δούμε αναλυτικά…


1ο δειγματάκι παιδικό γαλάκτωμα με SPF 50+.


Όόόόχι δεν την χρησιμοποίησα εγώ, έχω όμως 2 πανέμορφα ανιψάκια. Έτσι τους εφάρμοσα το παιδικό γαλάκτωμα με spf 50+ στα προσωπάκια τους μια ηλιόλουστη μέρα που τα πήγα βολτούλα στις κούνιες. Απορροφήθηκε άμεσα, ενυδατώνοντας το προσωπάκι τους, χωρίς να κολλάει. Έγινε αμέσως “αόρατη” χωρίς να τους αφήσει λευκά σημάδια. Κάτι που εκτίμησα πολύ στο συγκεκριμένο αντηλιακό είναι πως δεν έχει καθόλου άρωμα. Το θεωρώ πολύ σημαντικό μιας και μπορεί να το χρησιμοποιήσουμε και σ' ένα μωρό!



2ο  δειγματάκι Cleanance SOLAIRE SPF 30.


Έχεις ακμή; έχω τη λύση! Ήταν το πρώτο δειγματάκι που με “τράβηξε” να το χρησιμοποιήσω λόγω της σμηγματορυθμιστικής του δράσης! Απορροφήθηκε άμεσα ενυδατώνοντας και δίνοντας στο πρόσωπο μου ματ αποτέλεσμα και διάφανη υφή. Το αγάπησα!!!



3ο  δειγματάκι Crème SPF 50+.


Εδώ θα σας μιλήσω για ένα αντηλιακό το οποίο απευθύνεται στις ευαίσθητες ξηρές επιδερμίδες. Δεν είμαι η κατάλληλη να σας μιλήσω γ’ αυτό μιας έχω μεικτό-λιπαρό δέρμα. Στο μόνο σημείο που έχω ελάχιστη ξηρότητα είναι στους κροτάφους! Έτσι για να μπορέσω να σας πω 2 πράγματα και γ’ αυτήν την αντηλιακή την χρησιμοποίησα σε αυτά τα σημεία! Είναι ελάχιστα λιπαρή για εμένα ακόμα και στα σημεία που παρουσιάζω λίγη ξηρότητα. Όμως λειτουργεί και σαν ενυδατική και παρατήρησα μια μικρή βελτίωση στα σημεία αυτά του πρόσωπου μου.



4ο δειγματάκι Emulsion SPF 50+.


Για κανονικές–μεικτές επιδερμίδες. Μπορεί να ανήκω στις μεικτές–λιπαρές αλλά ταίριαξε πολύ καλά και σε εμένα. Απορροφήθηκε σχετικά γρήγορα χωρίς να κολλάει. Περιέχει πούδρες αφήνοντας στο δέρμα μου βελούδινη υφή με dry touch αποτέλεσμα.



5ο δειγματάκι Crème teintee PSF 50+.


Σίγουρα θα έχετε καταλάβει πως είμαι θαυμάστρια αυτών των αντηλιακών. Κάνει για όλους τους τύπους δέρματος, απορροφάται άμεσα, δεν κολλάει, μου προσφέρει προστασία με SPF 50+ και το καλύτερο; Είναι κρέμα με χρώμα. Οπότε, προσφέρει μια πολύ μικρή κάλυψη αφήνοντας μια ανεπαίσθητη γυαλάδα κάνοντας μας να δείχνουμε φυσικές!


Τέλος να προσθέσω πως όλες εκτός την παιδική έχουν ένα εθιστικό πουδρένιο άρωμα. Επίσης όλες εκτός από την κρεμά με χρώμα χαρίζουν διάφανο αποτέλεσμα.

Α! μην ξεχάσω να σας πω, πως μαζί με τα αντηλιακά πείρα και ένα δωράκι! Ένα πολύ όμορφο κοκάλινο βραχιολάκι με τα χρώματα στις Avene ;-) .





Αν θες και εσύ να επισκεφτείς τον “μαγικό” κόσμο της Avene, δεν έχεις να κάνεις τίποτα άλλο παρά να πατήσεις εδώ!  


Αυτή ήταν η άποψη μου για τα αντηλιακά από Avene!
Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά;

Αν ναι πως σας φάνηκε;

Τέλος και με το σημερινό post το όποιο με ταξιδέψε για ακόμα μια φορά στην παράλια. Εσάς;  Θα τα πούμε στο επόμενο. Έως τότε να θυμάστε…


“Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ”


Φιλάκια πολλά… Μαρινέλλη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου