Blogger Widgets Chic beauty by marinelli: REVIEW...THE BALM

The blue night

Κυριακή, πριν καλά καλά ξημερώσει βρέθηκα μέσα στο δάσος...

I love kimono

Mε ένα πολύ απλό και καθημερινό ντύσιμο μπορείς να μετατρέψεις το style σου σε κάτι...

Rock-Chic Outfit

Μα φυσικά αναφέρομαι στην τελευταία μόδα των zakard κολάν...

Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013

REVIEW...THE BALM



Γεια σας αγαπημένες μου!


Στο σημερινό post θα σας μιλήσω για μια εταιρία που ανακάλυψα πολύ πρόσφατα!

Γνώρισα τα προϊόντα της μέσω μιας φωτογραφίας στο facebook του beautytestbox! Πηγαίνοντας όμως στην έκθεση τα είδα και από κοντά!

Σε ποια εταιρία αναφέρομαι; Μα φυσικά στην εταιρία the Balm





Μόλις είδα το σταντ δεν σας κρύβω πως αναφώνησα : ουαααααου!!! βλέποντας τις άκρως φινετσάτες, vintage-retro συσκευασίες! Έτσι άρχιζα να ψωνίζω χωρίς να έχω ακούσει απόψεις από άλλες κοπέλες για την συγκεκριμένη εταιρία μιας και όπως σας είπα μόλις είχα μάθει για την ύπαρξη τους από μια φωτογραφία! Θεώρησα βέβαιο πως για να είναι τόσο προσεγμένη η συσκευασία, άλλο τόσο και παραπάνω προσεγμένο θα είναι το προϊόν (αν και αυτό δεν ισχύει πάντα δυστυχώς). Και τελικά είχα απόλυτο δίκιο!   

Έτσι σήμερα θα σας πω την ειλικρινέστατη άποψη μου για τα προϊόντα the Balm!

Αρχικά θα σας μιλήσω για το TIME BALME FACE PRIMER!





Είναι μια διαφανές, με πολύ ελαφρύ άρωμα, βάση μακιγιάζ! Με λίγη ποσότητα απλώνεται πολύ εύκολα στο πρόσωπο μου, δημιουργώντας πούδρινη υφή! Κλείνει τους πόρους, κρατώντας το μακιγιάζ μου ματ και σταθερό για πολλές ώρες! Σε κάθε χρήση του, αισθάνομαι πως αφήνει μια απαλή στρώση προστασίας στην επιδερμίδα μου, προστατεύοντας την από  όλα αυτά που θα την ταλαιπωρήσουν κατά την διάρκεια της ημέρας…

Δεύτερο προϊόν είναι η σκιά LUSCIOUS LANI SHADYLADY!






Την σκιά αυτή την αγάπησα τόόόόσο πολύ, που την  χρησιμοποιώ καθημερινά! Τέλειο χρώμα, απίστευτη απόδοση και διάρκεια με βάση αλλά και χωρίς! Απλώνεται πολύ εύκολα, και έχει πολύ πρακτική συσκευασία με καθρεφτάκι!


Στην συνεχεία σας έχω το BALMS AWAY!






Τι είναι αυτό το προϊόν: Πρόκειται για ένα ντεμακιγιάζ ματιών σε υφή σαν βαζελίνη. Στην αρχή είχα κάποιους ενδοιασμούς, μιας και τα ντεμακιγιάζ που χρησιμοποιώ εγώ έχουν είτε υγρή μορφή είτε γαλακτώματος, αλλά ευτυχώς που άκουσα την γλυκιά κοπέλα στο περίπτερο του beautytestbox και το αγόρασα! Η χρήση του είναι απλούστατη! Βάζω λίγη ποσότητα στο βαμβάκι, ακουμπώ το προϊόν στην περιοχή τον ματιών μου για λίγα δευτερόλεπτα και στην συνεχεία αφαιρώ το μακιγιάζ! Κάνει απίστευτη δουλεία! Δεν αφήνει καθόλου κατάλοιπα από την μάσκαρα μου!  Αυτό που με εξέπληξε στο συγκεκριμένο προϊόν  είναι ότι δεν ερέθισε καθόλου τα μάτια μου και δεν αισθάνθηκα την παραμικρή αίσθηση τσουξίματος! Νομίζω πως πλέον δεν θα λείψει ποτέ από την συλλογή μου!

Τέλος σας έχω αυτό το πολυπόθητο από όλες MARY-LOY MANIZER!






Αχ…. Τι να πρωτοπώ; Να ξεκινήσω από την εξωτερική του εμφάνιση η όποια είναι φανταστικότατη; Να πω για την πρακτική του συσκευασία που περιέχει και καθρεφτάκι; να σας πω πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συγκεκριμένο προϊόν και σαν highlighter-shimmer άλλα και σαν σκιά ματιών; ή να σας πω για την τέλεια απόδοση που έχει μιας και χαρίζει τέλεια λάμψη σε μάτια και μαγουλάκια; Ότι και να πω για το συγκεκριμένο προϊόν από το post θα το αδικήσω μιας και για να καταλάβετε το πόσο ωραίο είναι πρέπει πραγματικά να το δοκιμάσετε…

Αυτά τα τέσσερα προϊόντα έχω στην συλλογή μου από την εταιρία the Balm προς το παρόν, και σίγουρα σιγά σιγά θα αποκτήσω κι άλλα, μιας και έμεινα απολύτως ικανοποιημένη από όλα! Δεν βρήκα τίποτα αρνητικό σε αυτά! Δυστυχώς τις τιμές τους δεν τις θυμάμαι για το καθένα ξεχωριστά μιας και έκανα μαζικά την αγορά! Θυμάμαι όμως να σας πω, πως όλα μαζί τα πήρα γύρω στα 40€ από την έκθεση!
Πείτε μου εσείς την γνώμη σας γι΄ αυτήν την εταιρία! Αν έχετε κάποια προϊόντα; ποια είναι αυτά;  και πως σας φάνηκαν; Και επειδή νιώθω Pin up girl...






Αυτά από έμενα! Ελπίζω να σας άρεσε το post! Θα τα πούμε στο επόμενο!


Έως τότε να θυμάστε…


"Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ…" ;-)


Σας στέλνω την αγάπη μου… Μαρινέλλη!










5 σχόλια:

  1. Την γνωρίζω και την αγαπώ. Έχω χρησιμοποιήσει τα προϊόντα της κατά καιρούς. Από εξωτερικό τα αγόραζα συνήθως. Πολύ ωραίο το review σου. Μπράβο. Φιλάκια πολλά!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ ωραίες οι συσκευασίες της The Balm. Πολύ ωραία όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι εκπληκτικά αυτά τα προϊόντα! <3

      Διαγραφή
  3. Γεία σου Marinelli!!!Ομορφο post.Σου παει πολύ το στυλ!!!
    Επωφελήθηκα των εκπτώσεων και είπα να ψωνισω ...Είναι άψογα.Εχεις απόλυτο δικαιο
    Ματς.
    sofiasbeautyworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή