Blogger Widgets Chic beauty by marinelli: 'Εκθεση ομορφιάς!

The blue night

Κυριακή, πριν καλά καλά ξημερώσει βρέθηκα μέσα στο δάσος...

I love kimono

Mε ένα πολύ απλό και καθημερινό ντύσιμο μπορείς να μετατρέψεις το style σου σε κάτι...

Rock-Chic Outfit

Μα φυσικά αναφέρομαι στην τελευταία μόδα των zakard κολάν...

Τρίτη, 30 Απριλίου 2013

'Εκθεση ομορφιάς!



Γεια σας κορίτσια!


 Σήμερα σας έχω ένα post για τις αγορές που έκανα στην έκθεση ομορφιάς στην Παιανία, λέγοντας σας τις πρώτες μου εντυπώσεις από αυτά!


Θα ξεκινήσω από το περίπτερο που μόλις είδα στην έκθεση ενθουσιαστικά!!! είναι το Celebrities Eyelashes! προμηθευτής του αγαπημένου μου DRY SHAMPOO! Εννοείτε πως δεν έχασα την ευκαιρία και αγόρασα ένα! 5€ 150ml (τιμή έκθεσης)






 Στάθηκα πάρα μα πάρα πολύ τυχερή μιας και ήταν το τελευταίο που υπήρχε στο stand! Πέρα από το DRY SHAMPOO-PARTY NIGHTS από αυτό το περίπτερο έφυγα και με ένα νέο απόκτημα που θα έχω στην κατοχή μου 2 εβδομάδες περίπου όπως μου είπε η κοπέλα! Αυτές τις υπέροχες πεταλούδες που απέκτησα με το glitter tattoo που έκανα!!!






 Δεν είναι τέλειες;



Προχωρώντας στην έκθεση, σηκώνοντας το βλέμμα μου είδα στο βάθος της έκθεσης με μεγάλα γράμματα το όνομα MAKE ME UP! Εκεί άρχισε το βήμα μου να γίνετε πιο γρήγορο για να φτάσω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στο περίπτερο! Μπορείτε να φανταστείτε τι έπαθα όταν μπήκα μέσα… ήθελα να τα πάρω όλα και να φύγω!!! Εκεί συνάντησα και την πολύ εξυπηρετική και γλυκιά Σάρα όπου της χρωστώ τεραστία χάρη διότι με έβγαλε από μεγάλο κόπο λέγοντας μου στην έκθεση ομορφιάς Ζαππείου να αγοράσω το καταπληκτικό ντεμακιγιάζ ματιών από The balm το οποίο με έχει σώσει (υπάρχει post review για το συγκεκριμένο προϊόν με όνομα review the balm)!!!

Εκεί λοιπόν αγόρασα ένα πινέλο για να μπορώ να αναμειγνύω τα χρώματα από τις σκιές!






Κόστιζε 10€ (τιμή έκθεσης) και σαν πρώτη εντύπωση μου φάνηκε πολύ καλό μιας και δεν φεύγουν οι τρίχες και επίσης είναι πολύ απαλές!

Στην συνέχεια πείρα το stainiac






Είναι ένα προϊόν που το χρησιμοποιείς σε μάγουλα και χείλη και δίνει ένα φυσικό αποτέλεσμα! Κάνει τα μάγουλα να μοιάζουν κόκκινα από ντροπή και τα χείλη παίρνουν ένα γλυκό χρώμα σαν να τα έχεις δαγκώσει!!! Φοβερό;;; γύρο στα 7€ 8,5g (τιμή έκθεσης)

Τέλος πήρα την παλέτα NUDE TUBE THE Balm.









Θεϊκά χρώματα!!! Τέλεια απόδοση!!! Νομίζω πως δεν χρειάζεται περεταίρω λεπτομέρειες! The balm είναι αυτή τι να πεις;;; Περιέχει 12 σκιές και κόστιζε 23€ (τιμή έκθεσης) νομίζω πως την ερωτεύτηκα!!!



Συνεχίζοντας την βόλτα μου στην έκθεση βρήκα το περίπτερο με τα macadamia oil!






Δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ και επειδή το βρήκα σε πολύ καλή τιμή λόγο έκθεσης (8€) είπα να μην χάσω την ευκαιρία και να το πάρω! περιέχει 60ml!!! χμ… η αλήθεια είναι πως η τιμή του αν το αγόραζα κανονικά εκτός έκθεσης είναι λίγο τσιμπημένη (γύρω στα 16€) αλλά σαν πρώτη εντύπωση νομίζω πως την δικαιολογεί μιας και ενθουσιάστηκα πολύ με το πόσο μαλάκωσε τα μαλλιά μου! Προσωπικά να πω πως δεν μου πολύ άρεσε το άρωμα! Αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα γούστου και εκτός αυτού το θέμα είναι να κάνει καλή δουλειά κάτι που από τις πρώτες κιόλας δοκιμές νομίζω πως το κάνει και με το παραπάνω…





Μετά αγόρασα από την εταιρία Aden ένα σταθερό lipstick!






Είναι όντως σταθερό! έχω άλλο ένα σε διαφορετική απόχρωση το όποιο χρησιμοποιώ εδώ και ένα μηνά περίπου και μπορώ να σας πω πως διαρκεί πολλές ώρες! Αλλά οπωσδήποτε πριν  την χρήση του να έχετε ενυδατώσει πολύ καλά τα χείλη σας!

Μετά αγόρασα ένα πινέλο βεντάλια από την εταιρία Venus!






Κόστιζε μόνο 2€ (τιμή έκθεσης) είναι πλαστικές οι τρίχες του, αλλά το μόνο που θέλω εγώ από αυτό είναι σκουπίζω τυχόν υπολείμματα σκιών που έχουν πέσει κάτω από τα μάτια μου!

Τέλος πήρα αυτό το εργαλείο για τα μαλλιά μου!





Χμμμμ δεν ξέρω ακόμα τι και πως!!! Σύντομα όμως θα σας μιλήσω γι΄ αυτό μιας και πιστεύω πως κάνει καλή δουλεία!!! 35€ (τιμή έκθεσης!)

Αυτές είναι οι αγορές μου από την έκθεση ομορφιάς στην Παιανία!

Θα χαρώ πολύ να μου αφήσετε τα σχόλια σας αν έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά; πως σας φάνηκε; ή οτιδήποτε άλλο θέλετε να συζητήσουμε!

Αυτά από έμενα θα τα πούμε σε επόμενο post έως τότε να θυμάστε...




"Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ"




Φιλιά πολλά…. Μαρινέλλη!!!

4 σχόλια:

  1. megeiaaaaaa!!ola einai fantastika kai se polu kales times!!
    ennoeitai teleia i paleta the balm!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω παρα πολυ!για την παλετα δεν εχω λογια! <3

      Διαγραφή
  2. Είναι όλα τέλεια!

    Βασικά, δεν ξεκολλάω από αυτήν την υπέροχη παλέτα, την θέλω κ εγώ!

    Φρόσω
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ!οσο για την παλετα ενα θα σου πω....ΑΑΑΑΧΧΧΧ ειναι τελεια! <3

      Διαγραφή