Blogger Widgets Chic beauty by marinelli: Beautytestbox Μαρτίου και review Φεβρουαρίου

The blue night

Κυριακή, πριν καλά καλά ξημερώσει βρέθηκα μέσα στο δάσος...

I love kimono

Mε ένα πολύ απλό και καθημερινό ντύσιμο μπορείς να μετατρέψεις το style σου σε κάτι...

Rock-Chic Outfit

Μα φυσικά αναφέρομαι στην τελευταία μόδα των zakard κολάν...

Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

Beautytestbox Μαρτίου και review Φεβρουαρίου



Γεια σας κορίτσια!
Η Άνοιξη μπήκε για τα καλά και μαζί της ήρθε και το beautytestbox του Μαρτίου!
Σε αυτό το post θα βρείτε πληροφορίες για τα προϊόντα που περιείχε το beutytestbox αυτού του μήνα καθώς και ένα review με τις εντυπώσεις και τις κριτικές που έχω για τα προιόντα από το box του Φεβρουαρίου!

                              BEAUTYTESTBOX ΜΑΡΤΙΟΥ


1) Φυσικό λαδί περιποίησης ΜΟΝΟΙ de TAHITI TIKI TAHITI Beauty oil



2) Βερνίκι νυχιών LAsplash 12036 Orange Delight
  


3) Μάσκα προσώπου DR.SCHELLER ORGANIC ARGAN OIL & AMARANTH







   
 4) Κρέμα προσώπου SANS SOUCIS GRANATAPFEL POMEGRANATE GRENADE Anti-age 
Firming 24-h Face Care NO MINERAL OIL-NO PARABEN!!!!!



5) Σαπούνι γλυκερίνης για το σώμα Olivia με κόκκους από κουκούτσι ελιάς!


6ο  Μπισκοτάκι αλά beutytestbox! Yummy...!!!



 Εδώ ξεκινάει το review απο τα προιόντα που περιείχε το beautytestbox του Φεβρουαρίου:






1) αλοιφή ποδιών Gewohl 


Αυτή η κρέμα μου φάνηκε πολύ καλή! Την χρησιμοποίησα στις φτέρνες  και στα πέλματα μου και μαλάκωσε πολύ αυτές τις περιοχές! Το άρωμα του δεν είναι πολύ ευχάριστο αλλά όλες οι κρέμες ποδιών έχουν παρόμοιο άρωμα! 

2)σκιές ματιών Lee Hatton no 26



Αυτή η παλέτα ταίριαξε απόλυτα στο δικό μου γούστο! Μου άρεσαν και οι 4 αποχρώσεις και δεν με δυσκόλεψαν καθόλου στην εφαρμογή τους! Χωρίς βάση κράτησαν περίπου 5 ώρες και με βάση 6-7! Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα!

3) μολύβι ματιών LASplash 01 black



Γι' αυτό το μολύβι έχω και καλά και κακά σχόλια.Το κακό είναι ότι είναι αρκετά σκληρό για μολύβι. Το καλό είναι ότι δεν με ενόχλησε καθόλου στα μάτια. Η απόδοση του ήταν μέτρια.
 
4) στεγνωτικό νυχιών Seche VITE




Δεν έχω λόγια!Έβαψα τα νύχια μου με δυο στρώσεις βερνικιού και περνώντας το στεγνωτικό από πάνω, μετά από ελάχιστα λεπτά ήμουν κιόλας έτοιμη!Εκτός ότι στεγνώνει απίστευτα γρήγορα,γυαλίζει και δίνει μεγαλύτερη διάρκεια στο βερνίκι!

5)βερνίκι νυχιών Seche VITE CHOCOLAT 69227




Είναι από τα ελάχιστα βερνίκια που με μόνο ένα πέρασμα έχουν πολύ καλή κάλυψη!Δεν είναι ούτε αραιό, ούτε παχύρεστο.Είναι ακριβώς ότι ψάχνω εγώ σε ένα βερνίκι.Σίγουρα θα ήθελα να δω και τις άλλες αποχρώσεις της εταιρίας!
6)φακελάκι απολέπισης πρόσωπου DR.SCHELLER NATURAL & EFFECTIVE 





 Είναι ένα απολεπιστικό προσώπου με μαλακούς κόκκους και όταν το εφάρμοσα ένιωσα ότι καθάρισε σε βάθος το πρόσωπο μου.Ενώ δεν χρησιμοποιώ απολεπιστικά προσώπου συχνά, σε σύγκριση με όσα έχω δοκιμάσει,μου έκανε πολύ εντύπωση ότι δεν γρατζουνάει καθόλου και περιέχει πάρα πολλούς κόκκους!


Αυτό ήταν το post!Ελπίζω να σας έδωσα μια ιδέα για τα προιόντα!Και τον Απρίλη σίγουρα θα παραγγείλω το νέο κουτάκι.Πιστεύω πως τα 10 ευρώ δεν πάνε καθόλου χαμένα μιας και εκτός ότι γνωρίζω εταιρίες και προιόντα που αγνοούσα,κάποια από τα προιόντα που λαμβάνω κοστίζουν αρκετά παραπάνω από τα 10 ευρώ.Μέχρι να ανοίξω το επόμενο beautytestbox περιμένω τα σχόλια σας για αυτά εδώ τα προιόντα.Αν τα γνωρίζετε,αν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά και πως σας φάνηκε!!!
Μέχρι το επόμενο post να θυμάστε...

"Η ομορφιά βρίσκεται παντού..."  ;-)

                                                        
Φιλάκια πολλά Μαρινέλλη!

            


6 σχόλια:

  1. δεν εχω χρησιμοποιησει καποιο απο αυτα αλλα πολυ θα ηθελα!μεγια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν σου δωθει η ευκαιρια δοκιμασε καποιο απο αυτα!ειναι ολα ενα κi ενα! :-)

      Διαγραφή
  2. καλημέρα και εγω δεν έχω χρησιμοποιήσει καποια απο αυτα , πολυ ωραίο video και review , δεν ξέρω αν γνωρίζεις το zammple , είμαι μέλος έχω την τρίμηνη συνδρομη έδωσα 20 ευρω και έχω πάρει μέχρι στιγμής 12 προϊόντα κανονικές συσκευασιες και πολυ γνωστές εταιρείες . αν θες μπορείς να μπεις στο zammple.com να γίνεις μέλος , συμφέρει αρκετα , για να καταλάβεις η μηνιαία συνδρομη με έξι προϊόντα δοκιμής , κοστίζει 6,60 . φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μακαρι να σου δωθει η ευκαιρια να δοκιμασεις καποιο!ναι ναι το γνωριζω και ειμαι ηδη μελος! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κάθε μήνα και καλυτερο μου φαίνεται αυτό το κουτάκι!
    σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τις εντυπώσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικα καθε μηνα γινεται και καλυτερο!!!τοσες εταιριες και προιοντα που αγνοουσα!!!εγω προσωπικα θα συνεχισω να το παιρνω για πολυ καιρο ακομα... :-)

      Διαγραφή