Blogger Widgets Chic beauty by marinelli: ΠΙΝΕΛΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ

The blue night

Κυριακή, πριν καλά καλά ξημερώσει βρέθηκα μέσα στο δάσος...

I love kimono

Mε ένα πολύ απλό και καθημερινό ντύσιμο μπορείς να μετατρέψεις το style σου σε κάτι...

Rock-Chic Outfit

Μα φυσικά αναφέρομαι στην τελευταία μόδα των zakard κολάν...

Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2013

ΠΙΝΕΛΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ



Γεια σας φίλες μου! Τι μου κάνετε?
Ελπίζω να ήσαστε όλες καλά!
Σε αυτό το post θα ήθελα να σας μιλήσω για τα πινέλα μου, μιας και πολλές με ρωτάτε για την ποιότητα, τιμή και την εταιρία τους! 
      Θα ξεκινήσω με τα πινελάκια της Peggy sage:


                                                                                    
1) no 135101(10.00€)
 
2) no 135116(5.00€)
              
3) no 135131(6.70€)

Τα νούμερα 1 και 2 πινέλα είναι πολύ καλά και ειδικά το 1! Το χρησιμοποιώ για την πούδρα! Είναι πολύ απαλό, πλένεται εύκολα και δεν φεύγουν οι τρίχες του!
Το νούμερο 2 πινέλο είναι για το make-up και αυτό έχει σταθερές τρίχες και απλώνει σχετικά καλά! Δεν το χρησιμοποιώ για όλο το πρόσωπο. Με διευκολύνει πολύ μόνο: για μύτη, κάτω από τα μάτια και κοντά στις φύτρες των μαλλιών! Δυστυχώς πλένεται λίγο δύσκολα!
Όσο αφορά το πινέλο νούμερο 3 πλένεται εύκολα αλλά με όποιο προϊόν και να το έχω χρησιμοποιήσει, είτε make-up,είτε πούδρα, είτε ρουζ 4-5 τριχίτσες θα τις αφήσει! :-( κατέληξα όμως πως βοηθά πολύ να ενώνεις το ρουζ με το υπόλοιπο μακιγιάζ. Επίσης μετά από την εφαρμογή του make-up ,αν το περνάς με κυκλικές κινήσεις σε όλο  το πρόσωπο, δίνει πιο φυσική όψη!

4)Το επόμενο είναι το no 135119 (3,60€)




Αυτό με έχει βολέψει πολύ στο να εφαρμόζω το make-up! Ναι ναι ξέρω είναι για πούδρα αλλά εμένα έτσι με βολεύει! Τι να πεις για τα γούστα της αλληνής?!?!?!
Όσο για το ξεμάλλιασμα του πινέλου θα σας πω! Μια τριχίτσα μου την αφήνει! Λογικό μιας και το χρησιμοποιώ με λάθος προϊόν!
Αυτά για της Peggy sage! Σίγουρα θα τα ξανά αγόραζα γιατί είναι καλά και οικονομικά!


2)Τώρα θα σας μιλήσω για κάποια που αγόρασα από e bay αλλά δυστυχώς όσο και αν έψαχνα δεν βρήκα το link! Τα πινέλα είναι αυτά της φωτογραφίας τα οποία ήταν αρκετά οικονομικά! Τα έχω περίπου 3 χρόνια και οι τρίχες τους είναι πολύ σταθερές! Τα έχω χιλιοπλύνει και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα όσο αφορά της τριχούλες τους!
Αν παρατηρήσατε όμως έχω βάλει στα πινέλα ένα αυτοκόλλητο leopard  και αυτό γιατί?
Όχι για να αποκτήσουν στιλ (αν και απέκτησαν) άλλα για κάποιο λόγο άρχισαν οι λαβες (οι πλευρές που κρατάμε τα πινέλα) να ξεβάφουν με αποτέλεσμα να μουτζουρώνομαι! Πως έγινε αυτό μην με ρωτάτε! Μάλλον όσο καλής ποιότητας είναι οι τρίχες τόσο χάλια ποιότητα έχουν οι λαβες!


3)Τα επόμενα πινέλα είναι από την essence!

Το πρώτο είναι για την γραμμή του eyeliner κόστιζε 2-3€
Πολύ καλό πινελάκι!

Το δεύτερο το χρησιμοποιώ για να κάνω γωνία στο μάτι και αυτό 2-3€
Και αυτό πολύ καλό και δεν μαδάει!

Το τρίτο είναι για την τοποθέτηση της σκιάς! 4€
Αυτό δεν με ενθουσίασε πολύ. Είναι λίγο σκληρές οι τρίχες του και μαδάει!

4)Τα επόμενα πινέλα τα αγόρασα από το κατάστημα της Lovie τα οποία δεν είχαν την  ονομασία του καταστήματος άλλα θα τα βρείτε εκεί αν ενδιαφέρεστε!



Το πρώτο είναι για να κάνεις γωνίες άλλα το μόνο που μπορείς να προκαλέσεις είναι ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ! Όσο μαλακτικό και αν έβαλα δεν έλεγε να μαλακώσει με τίποτα!
Ευτυχώς που ήταν φθηνό! 4 €

Το δεύτερο  είναι πολύ καλό πινελάκι και μαλακό! Το χρησιμοποιώ για να εφαρμόσω την shimmer powder! 3€

5) Επόμενα και τελευταία είναι κάποια πινελάκια που αγόρασα από τα jumbo!



Το πρώτο είναι για το ρουζ 2€
Και τα υπόλοιπα είναι για την εφαρμογή της σκιάς! 1€

Και του ρουζ και της σκιάς πραγματικά είναι πολύ καλά πινέλα! Μάλιστα τα έχω 1 χρόνο και παρόλο που κάθε εβδομάδα τα πλένω δεν έχουν πάθει το παραμικρό!
Αν με ρωτήσετε γιατί έχω στην κατοχή μου 2 πινέλα για σκιές από τα jumbo δεν είναι γιατί χάλασε το ένα και πείρα άλλο, άλλα γιατί θέλω να έχω απόθεμα σε περίπτωση που δεν πρόλαβα να καθαρίσω το ένα! Σίγουρα μόλις ξανά επισπευτώ τα jumbo θα ξανά αγοράσω!

Αυτά είναι όλα κι όλα τα πινέλα μου! Ελπίζω να ευχαριστηθήκατε το Post!
Λίγο πιο κάτω θα σας γράψω που βρήκα το κάθε ένα σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε!

Θα ήθελα επίσης σε αυτό το σημείο να προσθέσω πως σας λέω την προσωπική μου γνώμη  και ότι δεν υποστηρίζω αποκλειστικά καμία εταιρία και εννοείται δεν έχω καμία επαφή μαζί τους για να επηρεαστεί η γνώμη μου! Αυτό γιατί συζητιούνται πολλά τώρα τελευταία!

Υ.Γ. για τις τιμές που γράφω πιο πάνω δεν είμαι 100% σίγουρη άλλα θα είναι 1€ κάτω 1€κατω όχι τεράστια διαφορά!

1      Peggy sage: τηλεφωνικές παραγγελίες στο 210-2801227 σε όλη την Ελλάδα με μικρά έξοδα αποστολής!
2    Δυστυχώς δεν βρήκα τι link! L
3      Essence: Hondos center Αμαρουσίου!
4      Lovie: σταθμός μετρό Συγγρού φιξ!
5      Jumbo (σχεδόν παντού-χαχαχα)


Ελπίζω να σας άρεσε το post και να σας βοήθησε. Περιμένω σχόλια, γνώμες για τα προϊόντα που σας ανέφερα και φυσικά προτάσεις δικές σας…

Μέχρι το επόμενο post να θυμάστε...

"Η ομορφιά βρίσκεται παντού..."  ;-)

                                                        
Φιλάκια πολλά Μαρινέλλη!


  



11 σχόλια:

  1. πολυ χρησιμο review!

    να δοκιμασεις real techniques και eco tools...

    θα ξετρελαθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αντιστοιχο του Νο 3 απο τα πρωτα το χρησιμοποιω για τα cream blush. για μενα ειναι το καταλληλο πινελο για την εφαρμογη τους γιατι πολλες τα φοβουνται τα κρεμωδης ρουζ!!
    πολυ ωραιο ποστ και τελικα τα πινελα δεν ειναι αναγκη να ειναι ακριβα για να ειναι καλα. εγω εχω της elf τα οποια ειναι πολυ οικονομικα και μου αρεσουν παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα, τα πινέλα που χρησιμοποιείς αν κρίνω από το κόστος (χωρις να θελω να θίξω κάτι) δεν πρέπει να είναι φυσικη τρίχα. οπότε ειναι φυσικό να βγαίνουν τρίχες ή να είναι σκληρά... θα σε παραπεμψω στο site μας που θα μπορουσες να βρεις επαγγελματικα προιόντα κομμωτηριακά και καλλυντικά σε πολύ καλες τιμές και φοβερή ποιότητα. http://www.dafnis.com/store/dafnis_dynamicIndex.asp
    ps.στα πρώτα πινέλα του post το νουμερο 3 χρησιμοποιησέ το για να εισχωρήσει το make up καλύτερα μέσα στους πόρους του δέρματος αν τα τριχίδια μπροστα είναι απο σιλικόνη τότε αυτός ειναι ο σκοπός του !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ! εννοείτε πως η τρίχα τους δεν είναι φυσική! Δεν θα επέτρεπα ποτέ στον εαυτό μου να αγοράσει οποιοδήποτε αντικείμενο στο όποιο έχει χάσει την ζωή του κάποιο ζωάκι η έστω να έχουν εκμεταλλευτεί κάτι από αυτό! Μπορεί να μην έχω κατοικίδια αλλά πραγματικά φρικάρω στην ιδέα ότι κάποιος μπορεί να μου έκοβε τα μαλλιά χωρίς την θέληση μου για να βάζει το ρουζ του! Ευχαριστώ για την πληροφορία! :)

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλό ποστ! Και εγώ λατρεύω πινελάκια για σκιές των Jumbo, είναι πολύ καλά! Έχω αυτό το δεξί που έδειξες, είναι σούπερ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστω πολυ!σουπερ δεν λες τιποτα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή