Blogger Widgets Chic beauty by marinelli: Σύγκριση BB creams... Garnier VS Peggy Sage

The blue night

Κυριακή, πριν καλά καλά ξημερώσει βρέθηκα μέσα στο δάσος...

I love kimono

Mε ένα πολύ απλό και καθημερινό ντύσιμο μπορείς να μετατρέψεις το style σου σε κάτι...

Rock-Chic Outfit

Μα φυσικά αναφέρομαι στην τελευταία μόδα των zakard κολάν...

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Σύγκριση BB creams... Garnier VS Peggy Sage

Γειά σας κορίτσια,
    ήρθε η ώρα να ξεκινήσω να σας μιλάω για τα προιόντα που αγόρασα από την έκθεση στο MEC στην Παιανία. Σε αυτό το post θα σας μιλήσω για την BB cream της Peggy Sage.


Εδώ και μιάμιση περίπου εβδομάδα την χρησιμοποιώ καθημερινά με όλους τους τρόπους και έχω μείνει το ίδιο ευχαριστημένη. Την έχω δοκιμάσει και με πούδρα και χωρίς πουδρα και το αποτέλεσμα είναι το ίδιο υπέροχο. Αφήνει mat αποτέλεσμα για τις πρώτες 4-5 ώρες στον δικό μου τύπο δέρματος,ο οποίος είναι ελαφρώς λιπαρός, ενώ τις επόμενες ώρες απλά η ζώνη Τ γυαλίζει ελάχιστα κάτι το οποίο δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα. Για να βοηθήσω πιο πολύ έχει το ίδιο αποτέλεσμα όσον αναφορά την λιπαρότητα με την ΒΒ cream της Garnier για την οποία έχω κάνει σχετικό post. Ένα πολύ θετικό στοιχείο είναι πως από μόνη της περιέχει δείκτη προστασίας 20 κι έτσι δεν χρειάζεται να επιβαρύνω το δέρμα μου και με αντηλιακή κρέμα. Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι πολύ ικανοποιητική, ενώ η κάλυψη της είναι η καλύτερη που έχω βρει όσον αναφορά τις BB creams.
  Τώρα θα ήθελα να μιλήσω για τις δυο ΒB creams που ανέφερα σε σύγκριση μεταξύ τους.


  Δοκιμάζοντας αρκετές BB creams μόλις δοκίμασα της Garnier που είναι για λιπαρές επιδερμίδες είπα πως είναι η ιδανική για εμένα και πως δεν θα δοκίμαζα ξανά άλλη.Κάνοντας όμως τα ψώνια μου στο περίπτερο της Peggy Sage, είδα την BB cream η οποία ήταν ίδια στην τιμή με της Garnier και μπήκα στον πειρασμό να την δοκιμάσω γιατί έχω ακουσεί πολύ καλές κριτικές για την εταιρία αυτή!
  Βαθμολογώ της Garnier με 8 και της Peggy Sage με 9. Και αυτό γιατί της Garnier στην αρχή έχει μια έντονη μυρωδιά οινοπνεύματος -αν και στην συνέχεια εξαφανίζεται- το οποίο είναι λιγάκι ενοχλητικό για εμένα για όσο διαρκεί, κάτι που δεν συμβαίνει στην BB cream της Peggy Sage. Επίσης η σύνθεση της είναι αρκετά αραιή κάτι που την κάνει να μην καλύπτει καλά. Γνωρίζω πως οι BB creams δεν έχουν τέλεια κάλυψη αλλά συγκρίνοντας αυτές τις 2 πιστεύω πως της Peggy Sage έχει σαφώς καλύτερη σύνθεση. Ένα ακόμα συν για την κρέμα της Peggy Sage είναι η αντλία που έχει, η οποία με βοηθάει να έχω πιο σωστή δοσολογία και έτσι λιγότερο χαμένο υλικό! Τέλος το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω για την BBcream της Peggy Sage είναι ότι οι αποχρώσεις τους δεν βοηθάνε καθόλου και περιορίζονται μόνο σε δυο τόνους. Έγώ, για να σας δώσω να καταλάβαιτε, που είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη, καλύπτομαι οριακά από τον ανοιχτό τόνο της. Δηλαδή οι πιο ανοιχτόχρωμες από εμένα κοπέλες πιστεύω πως δεν θα την βολευτούν.
  Αυτά είχα για σήμερα.Ελπίζω να σας βοήθησα και γενικά να σας αρέσουν τα θεματάκια μου και να διασκεδάζετε στο blog μου όσο διασκεδάζω και εγώ.
  Τέλος να σας υπενθυμίσω τον μεγάλο διαγωνισμό που τρέχει στο blog μου με δώρο ένα make-up της Peggy Sage. Ο διαγωνισμος λήγει το Σάββατο 8/12/2012 (οι πολύ απλοί όροι συμμετοχής υπάρχουν στο παρακάτω link στο τέλος της σελίδας)
http://cheapandchicbeautymarineli.blogspot.gr/2012/11/giveaway.html

6 σχόλια:

  1. ακουγεται πολυ καλή
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρκετα ενδιαφεροντα οσα μας ειπες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Den thn hksera ayth th marka :s Nomizw ellhnikh ee?? Prepei na thn tsekarw... H dikia mou agaphmenh BB cream ayth thn periodo einai ths Kiehls!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν εννοεις την peggy sage οχι δεν ειναι ελληνικη!χμμμ κ εγω δεν ξερω αυτη που εσυ χρησιμοποιεις!κ εγω πρεπει να την τσεκαρω!αυτο ειναι το ωραιο με το blogging!η ανταλλαγη αποψεων και γνωμης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα δοκιμασω και εγω την bb τις garnie...πιστευω να μεινω ευχαρισστημενη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η πρωτη BB της garnier η αληθεια ειναι πως δεν με ικανοποιησε καθολου αλλα την δευτερη που ειναι για λιπαρα δερματα την εχω λατρεψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή