Blogger Widgets Chic beauty by marinelli: BAΣΗ ΜΑΚΙΓΙΑΖ

The blue night

Κυριακή, πριν καλά καλά ξημερώσει βρέθηκα μέσα στο δάσος...

I love kimono

Mε ένα πολύ απλό και καθημερινό ντύσιμο μπορείς να μετατρέψεις το style σου σε κάτι...

Rock-Chic Outfit

Μα φυσικά αναφέρομαι στην τελευταία μόδα των zakard κολάν...

Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012

BAΣΗ ΜΑΚΙΓΙΑΖ



Γεια σας όμορφες!
Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα ακόμα προϊόν από αυτά που αγόρασα στην έκθεση!
Είμαι η Μαρινέλλη κι έχοντας σώας τας φρένας, σας λέω πως η βάση μακιγιάζ της Peggy sage είναι καταπληκτική! Είμαι πολύ ενθουσιασμένη! Φοράω το maκe-up 7-8 ώρες και λιπαρότητα μηδέν! Που εγώ στις 3 ώρες γυάλιζα στο σημείο Τ!
Είναι διαφανές gel και είναι ιδανικό για λιπαρές επιδερμίδες! Απλώνοντας την, η αίσθηση που αφήνει είναι πούδρινη και κάνει το δέρμα μου πολύ απαλό! Είναι σε γυάλινη συσκευασία με αντλία και περιέχει 30 ml!Η τιμή της είναι γύρω στα 12 euros. Την χρησιμοποιώ σχεδόν τρεις εβδομάδες και το αποτέλεσμα είναι το ίδιο! Ματ όψη!




Peggy sage base matifiante visage


Πραγματικά νομίζω πως επιτέλους βρήκα την ιδανική βάση μακιγιάζ για μένα!


Την συνιστώ ανεπιφύλακτα! 




Πώς την χρησιμοποιώ: πρώτα, καθαρίζω καλά το πρόσωπο μου.Στην συνέχεια βάζω ενυδατική και μόλις απορροφηθεί εφαρμόζω την βάση. Τέλος ακολουθώ την διαδικασία του μακιγιάζ!

Αυτά για την βάση μου! 



Εσείς χρησιμοποιείτε βάση πριν από το μακιγιάζ?
Αν ναι.Ποιάς εταιρίας χρησιμοποιείτε?
Σας καλύπτει?


Μέχρι το επόμενο post να θυμάστε...

"Η ομορφιά βρίσκεται παντού..."  ;-)

                                                        
Φιλάκια πολλά Μαρινέλλη!

6 σχόλια:

  1. polu wraio to blog sou to parakolouthw sunexeia..... thelw na se rwthsw gia auth th vash ths paggy sage grafeis oti kanei 12e alla egw thn vrika 20 mesa sto site ths.. thelw polu na thn parw alla thewrw oti 20 einai polla... parepiptontws exw k egw liparo derma se vathmo aeidias ti mou proteineis na parw??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου σχολια!ειναι η ανταμοιβη για τον χρονο που αφιερωνω!την βαση οντως την δειχνει στα 20 ευρω στο site αλλα νομιζω πως ειναι ο περσινος καταλογος.αυτο στο λεω γιατι στην εκθεση που πηγα τον νοεμβριο την πηρα γυρω στα 12 ευρω αλλα δεν ηταν τιμη εκθεσης γιατι και στον καταλογο με τα προιοντα που εδιναν στους επισκεπτες τοσο εγραφε.επισης οταν επισκεπτηκα τα νεα κεντρικα τους στην νεα ιωνια ο υπευθυνος μου ειπε πως οι τιμες που αναγραφονται στον καταλογο ειναι αυτες που ισχυουν (+23% Φ.Π.Α. φυσικα)εδω ειναι και το Link απο το site το οποιο ειναι πολυ ενεργο.κανε ενα τηλεφωνο και ρωτησε τους.στελνουν σε ολη την ελλαδα με μικρο κοστος κ αν εισαι απο αθηνα νομιζω πως ειναι δωρεαν τα μεταφορικα http://www.facebook.com/pages/Peggy-Sage-Greece/176889445708841

      Διαγραφή
    2. τωρα οσο αναφορα την λιπαροτητα,παντα πριν βαφτω καθαριζω το προσωπο μου με ενα ΤΕΛΕΙΟ σαπουνι απο την APIVITA με περγαμοντο και γιασεμι το οποιο νιωθω οτι απομακρυνει την λιπαροτητα(το συγκεκριμενο το πηρα σε ενα bazaar στα κεντρικα και μαλιστα σε λιγο καιρο θα κανω και ενα giveaway με πραγματα απο την APIVITA και μεσα θα υπαρχει και ενα τετοιο σαπουνακι ;-) ),εννοειται πως το make-up μου ή η εκαστοτε BB cream μου ειναι oil free και με την βοηθεια της βασης απο την peggy sage και την πουδρα fix and mat της essence καθε μακιγιαz μου διαρκει πολυ ικανοποιητικα σε σχεση με τον τυπο δερματος μου.τοσο ωστε πολλες φορες η διαρκεια φτανει και τις 6-8 ωρες.ελπιζω να σε βοηθησα!καλη χρονια!φιλακια...

      Διαγραφή
  2. Μαρινερι εισαι τελεια..... κατατοπιστικοτατη..... i love you.... καλη χρονια κ σε εσενα σου ευχομαι τα καλυτερα.... φιλακια πολλα κ σε ευχαριστω παρα πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχα σου αλλαξα το ονομα απο τη βιασυνη.... συγνωμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή