Blogger Widgets Chic beauty by marinelli: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ

The blue night

Κυριακή, πριν καλά καλά ξημερώσει βρέθηκα μέσα στο δάσος...

I love kimono

Mε ένα πολύ απλό και καθημερινό ντύσιμο μπορείς να μετατρέψεις το style σου σε κάτι...

Rock-Chic Outfit

Μα φυσικά αναφέρομαι στην τελευταία μόδα των zakard κολάν...

Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ



Γεια σε όλες! Τι μου κάνετε? Ελπίζω να είστε καλά! Φτάσαμε στα μέσα της εβδομάδας, λίγη υπομονή για το πολυπόθητο σαββατοκύριακο που έρχεται….
Λοιπόν, σήμερα θα σας μιλήσω για το καθημερινό μου μακιγιάζ!Είναι πολύ απλό!Δεν βάφομαι πολύ για να πάω στη δουλεία γιατί θέλω να αφήνω το δέρμα μου ελεύθερο να αναπνέει και να μην το βαραίνω πολύ! Τα καθημερινά μου προϊόντα με μια γρήγορη μάτια  είναι αυτά…





Όλοι ξέρουμε πως δεν είναι καιρός για σπάταλες! Την αλήθεια μου θα την πω, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΩ ΑΒΑΦΤΗ! Έτσι είμαι τι να κάνω? Όποτε, επειδή είναι προϊόντα που χρησιμοποιώ καθημερινά και χρειάζονται συχνά ανανέωσει έχω ψάξει για καλά και οικονομικά πραγματάκια!Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να συνέλθω πολύ εύκολα τα πρωινά (χαχα!) γι' αυτό πλένω το πρόσωπο μου με κρύο νερό. Στη συνέχεια χρησιμοποιώ το καθαριστικό gel της Avene.

Το gel καθαρίζει το δέρμα από τα νεκρά κύτταρα και τα μικροσωμματίδια και δημιουργεί μια καθαρή επιδερμίδα για να μπει η ενυδατική κρέμα-βάση.



Σαν ενυδατική χρησιμοποιώ την LA ROCHE-POSAY EFFACLAR MAT. Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτή την κρέμα. Είναι πολύ ενυδατική και απομακρύνει την λιπαρότητα. Την λατρεύω! Το gel και η κρέμα κοστίζουν απο 15 ευρώ το καθένα. Μπορεί να ακούγονται ελαφρώς τσιμπημένες οι τιμές αλλά θα το ξανασκεφτείτε αν σας πω πως η κρέμα κρατάει παραπάνω από 2 μήνες ενώ το gel σχεδόν 3 μήνες. Είμαι πολύ ευχαριστημένη και από το αποτέλεσμα που προσφέρουν και από την διάρκεια κατανάλωσης τους. Το επόμενο βήμα ειναι το concealer, το οποίο είναι από τα H & M και είναι αυτό.


Η κάλυψη του είναι μέτρια αλλά να σας πω την αλήθεια δεν με πειράζει τόσο αφού το χρησιμοποιώ μόνο για το καθημερινό μακιγιάζ που δεν χρειάζομαι και το τέλειο αποτέλεσμα. Εξάλλου για λιγότερο από 5 ευρώ που κοστίζει μια χαρά είναι. Για όσες ενδιαφέρονται το νούμερο του concealer της φωτογραφίας είναι το 12 white sand. Μετά χρησιμοποιώ την λατρεμένη σε όλες ΒΒ CREAM της GARNIER.


 
Δεν χρειάζονται παραπάνω συστάσεις για την συγκεκριμένη αφού εξάλλου έχω μιλήσει και σε προηγούμενο post. Όσες θέλετε δείτε εκεί μερικά πραγματάκια. Η τιμή της είναι 9,99 ευρώ αλλά σε μερικά super market την βάζουν και σε προσφορά και μπορείτε να επωφεληθέιτε από αυτή. Στη συνέχεια εφαρμόζω στο σημείο Τ της ESSENCE την FIX AND MATTE TRANSLUCENT LOOSE POWDER.




Κοστίζει 4 ευρώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα. Μόνο που θέλει προσοχή να μην τοποθετείτε αρκετό προιόν γιατί θα γίνετε σαν φαντασματάκια (χαχα!). Ένα θετικό με αυτή την πούδρα είναι η διάρκεια της, καθώς από την ημέρα που θα ανοιχτεί έχει διάρκεια ζωής 18 μήνες. Συνεπώς με τόσο μεγάλη διάρκεια ζωής, τόσο μικρή κατανάλωση και τόσο φτηνή τιμή την συστήνω ανεπιφύλαχτα. Τώρα θα σας μιλήσω για ρουζ που χρησιμοποιώ, το οποίο είναι από μια ελληνική εταιρεία η οποία ονομάζεται LOVIE.


Το νούμερο της είναι το 110. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα και την τιμή της καθώς κοστίζει μόλις 2 ευρώ και το γεγονός που με χαροποιεί ακόμα πιο πολύ είναι πως είναι ελληνικότατη!!! Το πινελάκι το έχω αγοράσει από τα Jumbo. Κοστίζει 2,99 ευρώ αν θυμάμαι καλά. δεν μαδάει και η καμπύλη του με βοηθάει ώστε να εφαρμόζω εύκολα το ρουζ. Τις περισσότερες μέρες τελειώνω το καθημερινό μακιγιάζ μου με την μάσκαρα VOLUME BLACK ξανά από την εταιρεία LOVIE.

Είναι μια μάσκαρα αρκετά ικανοποιητική για καθημερινή χρήση. Κοστίζει και αυτή μόλις 2 ευρώ. Όπως είπαμε είναι ελληνικότατη και αυτό που με κάνει να την αγοράζω ξανά και ξανά είναι πως δεν με πειράζει καθόλου στα μάτια. Υπάρχουν όμως και κάποιες μέρες που άμα ξυπνήσω με όρεξη βάζω και λίγη σκιά για να κάνω πιο τσαχπίνικο το βλέμα μου ;-) .Είχα αγοράσει την παλέτα από τα H & M  την BISCOTTI DREAMS. Περιέχει 4 γήινα χρώματα σε αποχρώσεις του καφέ.

Την αγόρασα γιατί μου άρεσαν οι αποχρώσεις που είχε και γιατί ήθελα να δω πως βάφουν οι σκιές από τα H & M. Η τιμή της ήταν γύρω στα 5 ευρώ. Το αποτέλεσμα δεν με ξετρέλανε. Παρόλα αυτά είναι το ζητούμενο, μια καθημερινή,απλή,απαλή και οικονομική παλετα σκιών.


Αυτά είναι τα προιόντα που χρησιμοποιώ για το καθημερινό μου μακιγιάζ. Ελπίζω να σας άρεσε το post μου. Περιμένω να μου γράψετε αν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά, αν έχετε μείνει ευχαριστημένη και ποιό άλλο προιον χρησιμοποιείτε εσείς.Φιλάκια...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου